Wprowadzenie marki na rynek

Wspólnie z właścicielem powierzonej marki ustalamy strategię, dokonujemy wyboru taktyki, a następnie definiujemy poszczególne elementy mixu marketingowego, tak, aby zagwarantować ich spójność zarówno z celami korporacyjnymi, jak i szczegółowymi celami wyznaczonymi dla danej marki.

Czy wiesz, że...

Liczba sklepów dyskontowych przypadających w Polsce na jeden milion mieszkańców, wynosi 38 i jest sześciokrotnie mniejsza niż w Norwegii. Polska zajmuje 15 miejsce w Europie.

Do najważniejszych elementów tego etapu należą:

  • Zdefiniowanie portfela produktowego, pozwalającego osiągnąć stawiane cele

  • Wybór właściwych dla ustalonego pozycjonowania kanałów dystrybucji, gwarantujących odpowiednią dostępność oraz ekspozycję produktów

  • Określenie ceny, która zapewni konkurencyjność danego produktu oraz jego właściwe postrzeganie przez konsumenta

  • Dostosowanie opakowań do wymogów prawnych obowiązujących w Polsce

  • Rejestracja produktów we właściwych organach

  • Ustalenie działań promocyjnych i reklamowych wraz z przygotowaniem budżetu

  • Wprowadzenie produktów do sprzedaży

 

Masz pytanie?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i udzielimy szczegółowych  informacji o naszej firmie i ofercie.

tel.: (022) 646 22 77
e-mail: biuro@rada.pl



Kariera

Chcesz dołączyć do grona naszych specjalistów?

Sprawdź aktualne oferty pracy»



Zaufali nam: