Wprowadzenie marki na rynek
Czy wiesz, że...
Liczba sklepów dyskontowych przypadających w Polsce na jeden milion mieszkańców, wynosi 38 i jest sześciokrotnie mniejsza niż w Norwegii. Polska zajmuje 15 miejsce w Europie.Do najważniejszych elementów tego etapu należą:
-
Zdefiniowanie portfela produktowego, pozwalającego osiągnąć stawiane cele
-
Wybór właściwych dla ustalonego pozycjonowania kanałów dystrybucji, gwarantujących odpowiednią dostępność oraz ekspozycję produktów
-
Określenie ceny, która zapewni konkurencyjność danego produktu oraz jego właściwe postrzeganie przez konsumenta
-
Dostosowanie opakowań do wymogów prawnych obowiązujących w Polsce
-
Rejestracja produktów we właściwych organach
-
Ustalenie działań promocyjnych i reklamowych wraz z przygotowaniem budżetu
-
Wprowadzenie produktów do sprzedaży
Masz pytanie?
Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i udzielimy szczegółowych informacji o naszej firmie i ofercie.
tel.: (022) 646 22 77
e-mail: biuro@rada.pl