Ocena bieżącej sytuacji
Czy wiesz, że...
Koszyk kategorii chemicznych w Polsce rozwija się dynamicznie – wzrost wartości o ponad 10% w roku 2006 w porównaniu do roku 2005.Dużą wagę przywiązujemy również do analizy działań konkurencji oraz trendów, jakie w danej chwili panują wśród konsumentów. Ocena bieżącej sytuacji pozwala właściwie zdefiniować grupę odbiorców, do których będzie adresowany produkt.
Ta część działań obejmuje:
-
Zrozumienie strategii firmy-właściciela marki
-
Analizę marki i możliwości dostosowania jej do polskiego rynku
-
Segmentację rynku i zdefiniowanie grupy docelowej
-
Ocenę konkurencji w wybranym segmencie rynkowym
-
Wybór atrybutów marki, które pozwolą na zbudowanie silnej pozycji rynkowej, lojalności konsumentów oraz osiągnięcie założonego poziomu sprzedaży.
Masz pytanie?
Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i udzielimy szczegółowych informacji o naszej firmie i ofercie.
tel.: (022) 646 22 77
e-mail: biuro@rada.pl