Realizacja działań promocyjnych i reklamowych

Na tym etapie ustalamy i wdrażamy właściwy model komunikacji. We współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi realizujemy efektywne kampanie reklamowe. W tym celu adaptujemy materiały otrzymane od dostawców lub opracowujemy własne, specjalnie na potrzeby polskiego rynku. Naszą specjalnością są działania z zakresu BTL, samodzielnie opracowujemy materiały oraz nowe koncepcje marketingowe.

Czy wiesz, że...

W Polsce na jeden milion mieszkańców przypada 5,3 hipermarketu, co daje nam 18 miejsce w Europie. Średnia w Europie wynosi 15 sklepów.

Zakres działań obejmuje:

  • Promocję sprzedaży

  • Public Relations

  • Reklamę w mediach

  • Marketing bezpośredni

  • Udział w targach branżowych

Różnorodność stosowanych narzędzi komunikacji zapewnia skuteczne dotarcie do szerokiej grupy odbiorców.

 

Masz pytanie?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i udzielimy szczegółowych  informacji o naszej firmie i ofercie.

tel.: (022) 646 22 77
e-mail: biuro@rada.pl



Kariera

Chcesz dołączyć do grona naszych specjalistów?

Sprawdź aktualne oferty pracy»



Zaufali nam: