Monitorowanie efektów działań
Czy wiesz, że...
Wzrost PKB w Polsce w roku 2006 wyniósł 5,8%.W procesie tym wykorzystujemy wyniki ogólnie dostępnych badań, a także analizy przeprowadzane przez naszą firmę oraz, na nasze zlecenie, przez wyspecjalizowane firmy badawcze.
Monitorowanie efektów działań obejmuje:
-
Analizę finansową i analizę sprzedaży
-
Analizę udziałów w rynku
-
Badanie znajomości marki wśród docelowych odbiorców
-
Badanie opinii docelowych odbiorców na temat marki
-
Stałe weryfikowanie podejmowanych działań w celu maksymalizacji ich efektywności
Na podstawie wyników powyższych badań i analiz wprowadzamy niezbędne korekty, umacniamy atuty marki oraz nasilamy działania, które przynoszą najlepsze efekty.
Masz pytanie?
Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i udzielimy szczegółowych informacji o naszej firmie i ofercie.
tel.: (022) 646 22 77
e-mail: biuro@rada.pl