Monitorowanie efektów działań

Celem tego etapu jest ustalenie, które z podjętych działań przyniosły najlepsze efekty. Pozwala to na optymalizację kosztów prowadzonych działań marketingowych.

Czy wiesz, że...

Wzrost PKB w Polsce w roku 2006 wyniósł 5,8%.

W procesie tym wykorzystujemy wyniki ogólnie dostępnych badań, a także analizy przeprowadzane przez naszą firmę oraz, na nasze zlecenie, przez wyspecjalizowane firmy badawcze.

Monitorowanie efektów działań obejmuje:

  • Analizę finansową i analizę sprzedaży

  • Analizę udziałów w rynku

  • Badanie znajomości marki wśród docelowych odbiorców

  • Badanie opinii docelowych odbiorców na temat marki

  • Stałe weryfikowanie podejmowanych działań w celu maksymalizacji ich efektywności

Na podstawie wyników powyższych badań i analiz wprowadzamy niezbędne korekty, umacniamy atuty marki oraz nasilamy działania, które przynoszą najlepsze efekty.

 

Masz pytanie?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i udzielimy szczegółowych  informacji o naszej firmie i ofercie.

tel.: (022) 646 22 77
e-mail: biuro@rada.pl



Kariera

Chcesz dołączyć do grona naszych specjalistów?

Sprawdź aktualne oferty pracy»



Zaufali nam: