Udziały rynkowe
Czy wiesz, że...
W Polsce na jeden milion mieszkańców przypada 5,3 hipermarketu, co daje nam 18 miejsce w Europie. Średnia w Europie wynosi 15 sklepów.Pasta Elmex Sensitive Plus jest najlepiej sprzedającą się w Polsce pastą do zębów spośród wszystkich past dostępnych na rynku, pod względem wartości sprzedaży.
Miejsce drugie zajmuje pasta Elmex Przeciw próchnicy.
Z kolei pasta do zębów Elmex Dla dzieci jest najlepiej sprzedającą się w Polsce pastą do zębów dla dzieci.
Płukanki do ust Elmex oraz nici do zębów Jordan sprzedają się najlepiej w swoich kategoriach w hipermarketach (dane dotyczące całej Polski dla płukanek do ust i nici do zębów nie są dostępne).
Elmex jest najlepiej sprzedającą się marką past do zębów w aptekach. Analogiczną pozycję zajmują płukanki do ust Elmex, szczoteczki i nici do zębów Jordan oraz testy ciążowe Pre-Test.
10 najlepszych past do zębów w Polsce
pod względem udziałów wartościowych
wg Nielsen, Retail Audit, 2006
10 najlepszych past do zębów dla dzieci w Polsce
pod względem udziałów wartościowych
wg Nielsen, Retail Audit, 2006
5 najlepszych marek płukanek do jamy ustnej w Polsce
pod względem udziałów wartościowych w hipermarketach
wg Nielsen, Retail Audit, 2006
5 najlepszych past do zębów w Polsce na problemy z dziąsłami
pod względem udziałów wartościowych
wg Nielsen, Retail Audit, 2006
5 najlepszych marek szczoteczek do zębów w Polsce
pod względem udziałów wartościowych
wg Nielsen, Retail Audit, 1999-2001
5 najlepszych marek szczoteczek do zębów w Polsce
pod względem udziałów wartościowych w aptekach
wg Nielsen, Retail Audit, 2006
5 najlepszych marek nici do zębów w Polsce
pod względem udziałów wartościowych w hipermarketach
wg Nielsen, Retail Audit, 2006
5 najlepszych marek testów ciążowych w Polsce
pod względem udziałów wartościowych w aptekach
wg Kamsoft, 2006
5 najlepszych marek płukanek do jamy ustnej w Polsce
pod względem udziałów wartościowych w hipermarketach
wg Nielsen, Retail Audit, 09-10.2003
5 najlepszych marek kosmetyków do depilacji w Polsce
pod względem udziałów wartościowych
wg Nielsen, Retail Audit, 03-04.2000
Kariera
Chcesz dołączyć do grona naszych specjalistów?
Masz pytanie?
Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i udzielimy szczegółowych informacji o naszej firmie i ofercie.
tel.: (022) 646 22 77
e-mail: biuro@rada.pl